fredag den 20. juni 2014

PRINTONCOVER - DESIGN YOUR OWN COVER


Jeg har været så heldig at få lov til at prøve, at designe mit eget cover for printoncover. Det var virkelig fedt at designe sit eget cover, da der ikke er nogen andre som har det helt samme cover som mig så. Det er en virkelig nem side at bruge til det, hvilket klart giver den en stjerne fra min side af. Der er dog kun to skrifttyper - Arial og Times New Roman.
Jeg har ventet spændt på at få det tilsendt, så var virkelig glad da jeg fik det i dag. Det beskytter min mobil virkelig godt, da det går op og "tager om" ens mobil til skærmen, sådan at der også er beskyttelse på den, hvis man nu taber den med skærmen ned mod jorden.

Så hvis du vil have et personligt cover du selv har designet er printoncover.dk en super hjemmeside til at gøre det. Så kan helt klart anbefale siden! :)

*dette indlæg er sponsoreret af www.printoncover.dk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar