søndag den 8. juni 2014

HOUSEWARMING PARTY

Så mange gange undskyld, at jeg har forsømt jer lidt her på det seneste! Der har været indflytterfest for alle dem, som har været med til at hjælpe til med huset, så der har været en masse der skulle ordnes inden.
Men jeg har en god nyhed - der er snart klar til en room tour til jer! Jeg glæder mig utrolig meget, da jeg fik mange positive kommentarer, da jeg foreslog at lave en room tour til jer.

Jeg fik lavet 20 takkekort, 20 bordkort og 2 "tillykke med huset" kort, da der var en af de overnattende gæster, som ikke havde med, og det andet var til en fælles gave jeg havde planlagt for min mor.
Men desværre nåede jeg ikke, at få taget et billede af dem alle samlet. Men det lykkedes mig lige i dag, at få af to af kortene og et af bordkortene.


Jeg lavede mange af de små kort, hvor jeg klistrede noget pyntepapir på, og så et hvidt stykke papir med et navn på. Der skulle ikke skrives det helt vilde i dem, så det  var fint.
Og som I sikkert kan gætte, er der hvor der står "Tobias", et af de bordkort som jeg fik lavet.
Men vi har en supersød veninde, som fik et stort gavekort hvor der inden i er "vedhæftet" et gavekort - jeg må lige have lagt en "how to do" ind med det, så jeg kan vise jer hvad jeg mener med det. Faktisk fik jeg inspiration til skyerne fra "The Fault In Our Stars" af John Green - en bog der er værd at lave! Hvis I har læst den allerede, hvad synes I så om den?

//Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar