fredag den 3. januar 2014

Homemade cards


Jeg har fået lavet to par kort, siden det jo altid er godt, at have nogle kort som man kan sende til nogle folk eller give dem personligt. Den første oppe i venstre hjørne som I kan se, er jeg ret sikker på at I kan regne ud hvordan jeg har gjort -hvis i dog ikke kan, så skriv det lige, så vil jeg smide en skabelon ud. 
Det andet kort har jeg lavet ved at tage noget pap, folde det sammen, bøje begge siderne ca. 1 cm ind og lime siderne sammen. Forrest har jeg lavet en lille trekant ned og så sat noget papir i.
Så det var lige to hurtige kort... har også fået eksperimenteret lidt med nogle nye slags gaveæsker, som jeg dog først lige skal have lavet en skabelon til, inden jeg smider dem ud på bloggen. 
Bagefter dét vil der nok komme noget med lidt candy wrapping, da jeg endelig har fået lært at lave det af min søde veninde, som lærte mig det igår aftes. Dog skal jeg først have fat i nogle slik-,chips- eller kaffeposer, da reklamerne går alt for let i stykker. Jeg håber, at I vil kunne lide de næste par ting jeg får smidt ud og kortene i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar