mandag den 6. januar 2014

Sweet heart boxes

I må undskylde at jeg ikke lige fik lagt æskerne og en vejledning til dem ud igår, men fik slet ikke tid til det, sa jeg var ude at skøjte. Fik da også lige to store blå mærker på begge mine knæ som bevis på, at jeg skøjtede igen efter 5 år...! 
Men nu kommer der billeder af hjertæskerne og en vejledning til at lave dem, jeg håber at I vil synes om dem. 

I skal bruge:
  • Hobbykniv eller en saks
  • Karton
  • Lineal
  • Blyant


Jeg starter med skabelonen til at lave den lilla hjerteæske, jeg har skrevet mål på, men man kan selvfølgelig lave den i alle de størrelser som man har lyst til. 


Jeg har tegnet skabelonen op på et stykke papir i hånden, da jeg er virkelig dårlig teknisk! Så jeg håber at I kan bære over med at jeg fik lavet den lidt skæv...
Jeg har prøvet at demonstrere hvordan man laver hjertet, som I nok kan se. Jeg har jeg tegnet  nogle streger med mellemrum hen til kanterne, hvor jeg startede ud med at lave hjertet. Jeg har farvet hjertet i midten, fordi at I skal skære midten væk med en hobbykniv eller klippe det væk med en saks. Resten skal i bare have klippet ud, så I kan få limet den sammen -jeg håber, at jeres resultat bliver flot! 


Okay... den næste var lidt tricky for mig, da jeg havde glemt hvordan jeg fik den lavet! Så brugte lige en masse papirer både på bagsiden og forsiden til at prøve lidt forskellige af....det endte med at jeg fik lavet den rigtige æske på bagsiden af det papir, jeg havde tegnet den anden på. 
Tegningen forklarer det meste, håber jeg da. Det er jo en ret normal kasse, bare med et ekstra hjerte og lidt på toppen.
Jeg håber at I kan lide kasserne og at i har haft en god mandag, selvom det var et slut på ferien i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar