tirsdag den 12. august 2014

SICK - CARD INSPIRATION

Hi guys!
Undskyld jeg ikke har lavet indlæg på bloggen, i noget med en uge nu! Jeg blev virkelig dårlig her i sidste uge og det har bare varet ved... troede i starten det var influenza men det var det ikke helt.
Men i hvert fald har jeg fået det bedre og er tilbage her på bloggen igen - har savnet at lave indlæg til jer.

Det er virkelig ærgerligt at "back to school" ikke rigtig blev til noget, fordi jeg var syg ugen inden alle skulle starte i skole... så skal lige vide om I stadigvæk vil have nogle forsinkede back to school diy's, selvom I allerede er startet i skole?

I hvert fald vil jeg gerne smide et kort op på bloggen, til lidt inspiration. Jeg har skåret sommerfuglen ud med en hobbykniv på noge pyntepapir og ellers bare limet alt andet end sommerfuglens vinger fast på noget karton. Så det er super nemt og flot hvis du lige skal lave et hurtigt kort selv.
Hvordan har jeres skolestart været? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar