fredag den 4. april 2014

Læsernes spørgsmål: Hvordan kan man tjene penge på sin blog?


Halløj!
Jeg har fået et par henvendelserne, fra nogle som læser min blog, om hvordan man kan få reklamer ind på den.
Svaret er egentlig meget enkel: Partner-Ads.
Som I måske selv har opdaget, er der et link til Partner-Ads nederst på min blog. Selv synes jeg det er super fedt at have, da man kan tjene lidt ekstra. Så får jer bloggere som gerne vil have det, go for it!
Jeg vil dog gerne lige komme med to punkter, hvor man skal passe på...

-Du må aldrig gøre din blog til en "pengemaskine". Nogle kan nemlig godt tænke "hey, jeg opretter en blog så jeg kan få nogle penge!". Men sådan foregår det ikke helt... for at kunne tjene penge på det, må man også have nogle gode læsere. Men læserne går jo ikke ligefrem efter en blog som udstråler "jeg gør kun dette for pengene", men nærmere efter en blog som udstråler "jeg elsker at blogge". Så husk, at du aldrig må lade reklamerne stige dig til hovedet.

-Det andet er, at man aldrig skal overdrive det. Vi må da alle indrømme, at vi ikke får det bedste førstehåndsindtryk af en blog fuld af reklamer, vel? Så lad være med at plastre din blog til med reklamer.

Men håber I, som sendte en besked til min blogmail, fik svar på det i ville.
I må have en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar