fredag den 21. marts 2014

Quotes of the Month


Jeg ved, at vejret ikke lige er så godt, at man kan tage på stranden og surfe -Men nu skulle disse citater og det dejlige sommer billede altså ind på bloggen. 
Jeg kan virkelig godt lide det citat med "you can't stop the waves, but you can learn to surf", i dag har mange folk nemlig en tendens til, at se problemer i stedet for løsninger. Men hvis man kigger lidt bag om det, får det mig til at stille et spørgmål: har du nogensinde set en trist surfer? Det har jeg i hvert fald ikke! Så det citat viser da bare, at man får mere glæde af at løse problemerne end kun at se dem... ;) 
Det var lige det citat jeg valgte at gå i dybden med denne gang... men der er jo tre mere som er virkelig gode! Denne gang har jeg virkelig svært ved at vælge mit yndlings citat... men hvilket citat herfra er dit yndlings? Fortæl det i en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar