mandag den 24. februar 2014

Hello to the twenties


Min danseopvisning nærmer sig, og jeg skal have fundet noget tøj fra 20'erne. Sangen (og tøjinspirationen) er fra "The Great Gatsby", "A Little Party Never Killed Nobody". 
Jeg var så heldig, at min bedstemor havde fået en kjole fra en af hendes veninder, som matcher perfekt til beskrivelsen af en kjole fra 20'erne!  Det blev jeg pænt glad for, da det er sværere end man tror, at finde noget tøj i den stil.
Nu ville mine billeder ikke lige virke i dag (virkelig irriterende!) så fandt et billede på nettet, som nogenlunde kan ligne kjolen. 
Dog er min kjole helt sort og har lidt bredere stropper, men ellers ligner den meget godt. Jeg skal dog have den syet en del ind, da den er pænt meget for stor. Men jeg begynder, at kunne slappe lidt af med det: Jeg mangler bare kun de små ting nu, såsom en sort fjer eller en anden slags dut til mit pandebånd og andre af den slags accessories.
Hvad synes I om tøjet fra 20'erne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar