mandag den 2. december 2013

Toiletrulle = Gaveæske

Har du nogensinde overvejet hvad du dog skal med alle de toiletruller? Jeg smider lige en ide og brugsanvisning op på bloggen, så i kan se hvordan i let kan forvandle dem til en fin gaveæske! 
I skal brue følgende; 
  • En toiletrulle
  • Hobbykniv
  • Bånd/pynt
  • En saks

1. Start med at mase toiletrullen sammen. Derefter skal i tegne to ovale cirkler, sådan som jeg har gjort. Efter det skal i klippe det yderste af -ikke det inderste som i kan se på billedet.


2. Så skal i tage jeres hobbykniv og skære blødt ned i den ovale cirkel. I må ikke skære igennem! Kun sådan at den bliver nem at bukke. 


 3. Så skal i folde den sammen, putte den lille gave i og så gavebånd rundt om. I kan vælge at skrive en sød  besked på den udenpå, da det jo er ret nemt at skrive på den.
Hvis i ikke synes en toiletrulle lige er så flot, så tag noget flot papir på den eller mal den -det vil blive et flot resultat bagefter! Jeg håber at i vil synes om idéen.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin ide!

    Kunne du tænke dig at følges?
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg tjekker da lige din blog ud og ser, om den er noget for mig! ;)

      Slet
  2. Åhh, tak tak tak! Har ledt så længe efter en guide til, hvordan man lavede sådan en æske, og din version er jo nem og billig :-)
    Vil dog beklæde min æske med noget papir

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som en rigtig god ide! Tror at du vil få et super flot resultat ud af det så ;)

      Slet