tirsdag den 15. april 2014

Quotes of the Month


I denne "Quotes of the Month" har jeg været inde at kigge lidt på citaterne, fra A cinderella story. "Hvorfor lige den film?" vil nogle nok spørge, men har lige set den (for 1000 gang) -og jeg bliver nok aldrig træt af den! Så er lige i humør til at tage nogle af citaterne ud fra filmen.
Mmmm... og hvis i mangler nogle film at se med Hilary Duff, er "A cinderella story" og "Raise your voice" virkelig gode! Jeg synes, at mange film kan inspirere en, så jeg elsker virkelig at se film.
Og... så danser jeg jo selv, så elsker virkelig også "Another cinderella story" med Selena Gomez, da der er så meget dans i den, og den samtidig er super sød!
Men hey, denne her blogpost er vist ved at blive til mere filmanmeldelse end citater! Så skynd jer at kigge de citater jeg har fundet igennem, og fortæl mig hvad I synes om dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar