tirsdag den 8. april 2014

Bananpinde med chokoladeovertræk

Mmm... Jeg må sige, jeg havde meget svært ved at finde en overskrift denne gang! Jeg aner ikke hvad man skulle kalde det jeg har fået lavet...
I forgårs, da jeg skulle lave noget lækkert og hurtigt, fandt jeg nemlig på at tage bananer, med chokolade om og så en ispind igennem dem.
Hurtigt og nemt!

I skal bruge:
-Smeltet chokolade
-Banan
-Ispind


Meget enkelt: Start med at skære dem i skiver, som vist på billedet. 
Tag herefter pinden ind i dem, og dyp dem i smeltet chokolade.


(Undskyld billedet ikke blev så godt, men det var aften)
Drys så kokos, chokoladedrys, krymmel eller hvad man ellers kan finde på, over dem.
Det bedste er, at lægge dem på et lille stykke madpapir, da de ellers klistrer fast til tallerkenen.
Så skal de bare stå i køleskabet 20-30 min. -og så er de klar!

Kunne i finde på, at lave sådan en lille snack en gang imellem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar