fredag den 14. marts 2014

Tre enkle kort


Hi!
Må lige melde ud, at jeg først får net på onsdag!!! Det føles som virkelig lang tid! Er vist blevet lidt afhængig...
Men altså, det gør at layoutet vil blive lidt dårligere, da jeg slet ikke kan få tjekket det ordentligt, og jeg fks. ikke kan stille skriften i midten på mobilen. 
Men jeg har lavet disse enkle kort for et stykke tid siden (jer der følger mig på instagram, har også allerede set dem).
det øverste (lilla) er formet ligesom et brev og det er lilla silkepapir der er omkring den. 
"Tillykke med bryllupsdagen" har jeg kopieret et billede ud fra internettet og limet fast og skrevet med sort tusch, det er en normal skabelon.
Det sidste er lige så nemt, som de andre. Billedet med ringene har jeg limet fast på samme farve pap som resten af kortet og sat fast med puder.
Håber at I kan lide dem -og hav en god weekend! 

*Redigeret d. 21/3/2014 over computeren*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar