søndag den 9. marts 2014

PicsArt & en mere stabil blog


Så er min hverdag endelig blevet lidt mere stabil, så jeg har tid til at blog og lave DIY's! Vi fik flyttet hen til vores nye hus igår (woow, er så glad!!) så nu skal der bare pakkes ud. Jeg laver indlægget her over mobilen lige nu, derfor er det ikke det desværre ikke lige det bedste layout, men jeg har virkelig savnet, at lave blogindlægs til jer, så jeg var bare nødt til at gøre det her på min morgentur til skolen med bus. Når jeg har fået det hele på plads, kan jeg lave den Room Tour til jer, som jeg lovede i det nye hus :) 
Det, jeg lige ville nævne for jer med hensyn til kreativitet i dag var, at jeg har fundet denne ret så fede billedredigerings app, som hedder PicsArt, som helt klart er værd at tjekke ud! Den er gratis og har en masse fede ting til dine billede! :) 
Hav en god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar