mandag den 16. december 2013

Room collage


Jeg undskylder hvis lyset ikke er så godt på billederne... men aftenlys er ikke ligefrem det bedste at tage billeder i. Men her i dag har jeg lavet mine to collager færdige, i kender sikkert alle sammen det med at lave collager. Den første har jeg fået inspiration fra, fra "Alice in Wonderland", hvor jeg har brugt citatet "explore the world til". 
Den anden har jeg fået inspiration fra, fra en af mine veninder der er fotograf, jeg tog det fra en af hendes bryllups photoshoots af en brud der puster med sæbebobler, I kan finde hendes side her. Siden er spækket med så mange utrolig flotte og kreative billeder hvor der bliver tænkt ud over de normale linjer. Citatet jeg har med er et jeg simpelthen elsker, for hvorfor ikke finde flere positive ting en negave ting? Hvis i ikke helt kan læse det er citatet "When life gives you a hundred reasons to cry; show life that you have a thousand reason to smile".
Det jeg også elsker ved diy's, er at det ikke skal være perfekt. Bogstaverne jeg har klippet ud fra reklamer, de må gerne flyve rundt i luften og den tekst jeg har skrevet skal ikke være fuldstændig detaljeret med den sorte tusch. 
Hvad synes i om de collager jeg har fået lavet mig? -Husk at spørg hvis i har nogle spørgsmål :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar