tirsdag den 10. juni 2014

BEN&JERRY'S - THUMBS-UP OR THUMBS-DOWN?

Jeg er ret sikker på, at der er nogle af mine læsere her på bloggen, som også har en svaghed for de skønne Ben&Jerry's! Mums... de kan virkelig friske enhver dag op!
Så nu vil jeg bedømme 4 forskellige Ben&Jerry's, og se om jeg kan give de forskellige thumbs-up (y).


Chocolate Fudge Brownie - Okay, det er ikke første gang jeg smager den! Den har jeg virkelig smagt mange gange efterhånden... så den er helt klart thumbs-up! Det er en virkelig lækker chokolade is, og jeg elsker brownie stykkerne i den!

Caramel Chew Chew - Mmm... det var ikke lige en jeg havde overvejet at smage før, men jeg er super glad for, at jeg gjorde det! De små karamelstykker som er inden i den, er super lækre. Og den er genial for folk som har togskinner på som mig, da man jo helst ikke må spise de normale karameller, for disse frosne karameller klistrer sig slet ikke fast til bøjlen som normale karameller gør. Så det gør lige, at man kan få den dejlige karamel smag i munden alligevel! Dog var den lidt kedelig, når man ikke fik en karamel med... men den får dog alligevel thumbs-up.

Strawberry Cheesecake - Den faldt slet ikke i min smag! Jeg havde håbet, at den smagte meget mere af jordbær, men den smagte mest af ost, og man havde også en mærkelig eftersmag af is ost bagefter. Så hvis man skal kunne lide den, skal man i hvert fald også kunne lide ost vil jeg sige. Så den får thumbs-down.

Cookie Dough - Den er jeg ret sikker på, at de fleste af jer kender! Den smager dejligt af vanilie (selv om der altid gerne må komme mere vanilje i efter min mening) og cookie stykkerne er virkelig lækre! Så den får helt klart thumbs-up.

Hvilken en af alle de forskellige Ben&Jerry's varianter er din yndlings?

2 kommentarer:

  1. Helt klart Chocolate Fudge Brownie! Den er såå lækker :)

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå! Det er virkelig bare den bedste chokoladeis ever! :)

      Slet