søndag den 24. november 2013

Smykke ur


Old fashion er virkelig smukt synes jeg, så jeg vil smide et lidt "gammeldags" smykke op. Jeg elsker det ved det, at det kommer til at se lidt brugt og slidt ud. Men må hellere lige skrive op hvad i skal bruge; 
  • En kæde
  • Ståltråd eller en lille tang
  • Et "ur" 
Grunden til, at jeg har skrevet ståltråd eller tang er fordi at jeg har gjort det på en lidt primitiv måde måske. Jeg manglede en lille tang, så jeg kunne ikke bøje metallet på kæden, så jeg flettede i stedet ståltråd ind i det -det kan i også sagtens gøre hvis i mangler en ting. I kan bruge en saks til at klippe ståltråden over med, men tror nu alligevel at en lille tang er mest smartest at bruge. Men det er jo nemt forklaret; tag kæden og sæt uret på. 
Jeg har købt uret på tilbud i Panduro, men det er på hjemmesiden under smykkefremstilling og tilbehør til 39,95 kr.
Hvis i gerne vil tjekke nogle andre vedhæng ud, så prøv at tjekke de smykke vedhæng der er ud på cchobby.dk, der er nogle super flotte old fashion agtige vedhæng på tilbud, helt ned til 10 kr.!

2 kommentarer:

  1. Ej en virkelig god ide! Overvejer lidt at lave noget der minder om, også give det i julegave til min veninde - hun er ret glad for halskæder :-D

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig fin idé :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet